duminică, 25 septembrie 2011

Video-Akcent Sarbatoarea castanelor 2011-A doua seara

          A trecut si a doua seara din a 19-a editie a Sarbatorii Castanelor , care a fost deschisa de trupa Akcent (Adrian Sana si Sorin Brotnei sunt din Baia Mare),  apoi au urmat Mandinga, Sistem si la sfarsit s-a incheiat cu trupa Voltaj.
          Am reusit sa filmez mai mult de aceasta data, chiar daca am fost controlat pe la buzunare, sau cum s-at zice,pestisorii au dat la rama, dar nu au muscat nimic, pentru ca m-am asigurat ca exact acolo nu vor gasi nimic (doar carpa de sters lentile), ha ha.
          Pe internet am vazut ca in programul Sarbatorii Castanelor, era si DJ Project cu Julia, dar se pare ca nu este reala stirea. in schimb,am vazut ca a aparut Sistem.
A prezentat Mihaela Radulescu, dar au fost prezenti si Razvan cu Dani. Mihaela Radulescu si Razvan cu Dani au urcat pe scena si au batut tobele alaturi de trupa Sistem.
Pe timpul concertului lor pe la final, un spectator din public a lesinat, cei din jur incercand sa semnaleze aceasta si la membrii trupei Sistem,care greu au priceput ce se intampla.
          Maine mai urmeaza o seara,ultima, in care vor canta pe scena Loredana, Directia 5, Andreea Banica si Fly Project.








1 comentarii:

Anonim spunea...

Mandinga nu ai filmat?

Trimiteți un comentariu