miercuri, 28 septembrie 2011

Video-Loredana Groza Fly Project si Andreea Banica Sarbatoarea Castanelor 2011-A treia seara

         In a treia seara a Sarbatorii Castanelor pe 25 septembrie 2011, au cantat cei de la Fly Project, Andreea Banica si Loredana Groza. A mai cantat si Alex Velea de care nu am auzit pana acum din pacate.
         Am crezut ca Loredana va veni dupa miezul noptii dar se pare ca am luat plasa.A cantat mai devreme dupa andreea, iar eu aveam de gand sa nu stau dupa miezul noptii la Loredana,desi imi parea rau ca nu o voi filma,si uite asa nu mai aveam baterie la camera pentru ca i-am consumat toate resursele la Fly Project si Andreea, insa am prins ceva,si am filmat si cu telefonul Vivaz de la Sony Ericsson care trage HD (filmarile de pe Vivaz ,in alt articol).




Mai sus, filmarile de la Fly Project.





Mai sus sunt filmarile de la concertul Andreei Banica de la Sarbatoarea Castanelor , a 19-a editie. Anul trecut pe 5 octombrie,Andreea a mai venit odata in Baia Mare la deschiderea Gold Plaza.





Loredana Groza a facut un spectacol exceptional cu hituri vechi ca Buna seara iubit-o sau O fata singura in noapte, si muzica lautareasca, pana la piese mai noi cum e Extravagantza sau Ridica-ma la cer.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu